Jag virkar allt själv enligt egna mönster, ingenting är helt den andra lik. Sjalar, mössor, halsdukar... Nytt för i vinter 2012/2013 är VANTAR! :)



Mössor var det jag började med o har en speciell plats i mitt hjärta, i alla former.



Gör en del special beställningar, babyfiltar, mössor med namn, väskor... Fråga gärna så får vi se om jag kan just det!!











En del finns på Sally Bazar på Ånäsgatan vid Redbergsplatsen i Göteborg.







Allt är handgjort och inte finns överallt så passa på att köpa nåt unikt!







Priser (ink frakt, det är ju så tråkigt att alltid behöva betala extra för sånt :)) Uppifrån och ner på kroppen:
Mössor: vuxen 199 kr Barn 169 kr
Halsduk: 249 kr
Snood ("vira om halsen"): 249 kr
Sjalar (trekantig): 249 kr STOR sjal 299 kr
Vantar: vuxen 120 kr Barn 99 kr
Raggsockar: vuxen 99 kr Barn 79 kr
Benvärmare: 119 kr
Necesär: 99 kr










































Enklast för att få tag på mig är att maila elinlysell@hotmail.com eller ringa 0704 069110. Välkomna önskar Virkelin!































































































































måndag 24 oktober 2011

Specialare!

Hittat underbara garner men inte så mycket så det blir bara två lila och två blå. Kommer inte finnas i butik utan bara Facebook och här, först till kvarn... 460 kr kostar de, fraktfritt som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar